Důležitá upozornění tykající čištění koberců: tyto vady nemohou být nijak ovlivněny technologickým postupem a záleží jen na stavu, kvalitě a pravidelnosti čištění, koberce jsou precizně čištěny není v našich silách uvést koberece do stavu nového.
Čas svozu a odvozu je pouze orientační.
Nečištěné staré skvrny ovlivněné působením vnějších vlivů (UV záření), skvrny vzniklé činností plísní, skvrny vzniklé odbarvením vláken koberce v důsledku působení prostředků s obsahem chlóru (SAVO) a oxidačních činidel obecně bohužel není možné odstranit.
Lepené části koberce se mohou po čištění odlepovat nebo vlnit, záleží pouze na kvalitě použitých materiálu. Značný vliv má také míra opotřebení koberce.
Nezakončené vlákno se může po čištění rozplétat, třepit.
Koberec napadený hmyzem, znečištěný exkrementy, plísněmi či jinými agresivními vlivy se v místě napadení může rozpadat. Poškozené koberce nelze renovovat do stavu nového.
Koberec po vyzvednutí a přinesení domů okamžitě rozbalte, jinak hrozí zapaření a poškození koberce.
Zvířecí srst a vlasy nelze zcela z koberce procesem praní odstranit, neboť keratiny se praním nerozpouští. Odstranění srsti a podobných nečistotje prováděno mechanicky ručně po vyprání koberce.
Lepidlo z lepených koberců a též gumová osnova mohou praskat, lámat se, odlupovat či drolit.
U starších koberců ze můžou některé třásně trhat uvolňovat a nebo třepit.
U koberece silně a dlouhodobě znečištěného močí nebo exkrementy nemusí byt vždy perfektně odstraněn zápach.
Nemusí dojít vždy k odstranění všech nečistot, zejména při nadměrném a dlouhodobě neřešeném znečištění koberce.
Reklamaci praní koberců je nutné provést do max. 24 hodin od převzetí koberce zákazníkem u pozdějsí reklamace nelze objektivně posoudit za jde o chybně vyčištěný koberec nebo jde o nové znečištění zákazníkem. U vlněných koberců bílé barvy nelze zaručit bezchybné vyprání a proto se na ně záruka nevztahuje.
Na koberce z materálu viskoza se reklamace nevztahuje. Zákazník je informován o dalším posupu.
Na koberce předávané ve stočeném stavu se nevztahzuje záruka. U koberců které zakazník nepřevzal na výzvu prádelny ale otálel s převzetím se reklamace nevstahuje.
U řezaných koberců hrozí při čištění třepení a trhání. Přebíráno pouze na zodpovědnost zákazníka.
Některé koberce mohou zapouštět barvu, toto bohužel nelze jakkoli ovlivnit (pouštění barvy je závislé na kvalitě koberce a na výrobci).
Třásně a dlouhé vlasy u shaggy koberců se mohou po čištění rozplétat nebo třepit, tomuto jevu nelze nijak zabránit.
Koberce je možné na provozovně uschovat maximálně po dobu jednoho měsíce od plánovaného termínu předání hotového koberce a po tuto dobu je započítáván poplatek za uschování 30 Kč za každý započatý den. Po uplynutí této lhůty budou koberce odborně zlikvidovány.
Ceny jsou pevně dané nejsme plátci DPH.
Koberce nosíme za první uzamykatelnou překážku jiné vynášení a práce s koberci jen po osobní domluvě.
V případě, že koberce v minulosti prošly neúspěšně čištěním, ať už prostřednictvím odborné firmy nebo svépomocí, popřípadě došlo-li k situacím, které měly za následek promočení koberce bez následného důkladného vysušení, oznamte nám tuto skutečnost dopředu. Budeme tak schopni zavčasu zvolit nejvohodnější postup čištění pro dosažení maximálního výsledku.
Předáním koberce k vyprání automaticky souhlasíte s podmínkami čištění a reklamačním řádem.